1987 yılından bu yana gelişen sektör deneyimimizde 2006 yılı itibariyle RİKA Isı Sistemleri başlığı altında çalışmalarımıza başladık.Yapmış olduğumuz imalatların riskli oluşunun bilincinde her zaman kaliteden ve emniyetten ödün vermeden üretim yapmak bir numaralı amacımızdır.
Kalite Yönetimi
Müşteri taleplerini zamanında doğru, güvenilir, güler yüzle, hızlı karşılayan,
Müşterilerimizin beklenti ve önerilerini dikkate alan,
Kaynakları ekonomik, verimli kullanarak müşteri taleplerine cevap veren,
Müşteri ve çalışan memnuniyetini hedefleyen çağdaş yönetim kültürünün oluşturulmasıdır.
Bir kuruluşu başarılı bir şekilde yönetmek için, sistematik ve şeffaf yönetim şarttır ve aşağıdaki kalite yönetim prensiplerine dayanır.
Bu prensipler sırasıyla
1-Müşteri odaklılık
Kuruluşlar müşterilerine bağlıdır, bu nedenle müşterilerinin şimdi ve gelecekteki gereksinimlerini anlamalı, onların koşullarını yerine getirecek şekilde organize olmalıdır.
2-Liderlik
Lider, kuruluşun amaç ve idare birliğini sağlar. Bunlar, kişilerin kuruluşun hedeflerini başarmasına tam olarak katılımını sağlamak için ortamı oluşturmalı ve sürdürmelidir.
3-Yönetime katılım
Her seviyedeki çalışanlar kuruluşun özüdür ve bunların tam katılımı, yeteneklerini kuruluş yararına kullanmasını sağlar
4-Proses yaklaşımı
İstenilen sonuç, faaliyetler ve ilgili kaynaklar bir proses olarak yönetildiği zaman daha verimli elde edilir.
5-Sistem yaklaşımı
Birbiri ile ilgili proseslerin bir sistem olarak tanımlanması, anlaşılması ve yönetilmesi, hedeflere ulaşmada ve başarıda kuruluşun etkinliğine ve verimliliğine katkı sağlar.
6-Sürekli iyileştirme
Toplam performansın sürekli iyileştirilmesi, kuruluşun kalıcı hedefi olmalıdır.
7-Kararlarda gerçekçi yaklaşım.
Etkin kararlar, verilerin analizlerine ve bilgiye dayanır.
8-Karşılıklı faydaya dayalı tedarikçi ilişkileri
Bu yönetim prensiplerinin başarılı olarak kullanımı, taraflara iyileştirilmiş parasal dönüşler, değer yaratılması ve arttırılmış karlılık gibi faydalar getirir.